Обмін та повернення

Інтернет-магазин westvelo.com.ua, готовий повернути гроші або обміняти товар за наступними умовами. Відповідно до Закону України про захист прав споживачів Ви можете вимагати обміну чи повернення купленого товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Якщо пересилається новий товар, вартість пересилки компенсує покупець, у разі якщо оплату пересилання здійснив продавець, ціни доставки буде віднімається від суми повернення коштів.

 

Який товар підлягає обміну та поверненню?

Обміняти або повернути можна лише:

  • Товари, які не використовувалися, при цьому обов'язкова наявність усіх ярликів та бірок.
  • Товари, які не підлягають експлуатації через заводські дефекти.

Як оформити обмін або повернення:

  1. Повідомте менеджеру магазину Westvelo, телефоном або електронною поштою, про бажання та причини повернення.
  2. Отримайте інформацію від менеджера щодо місця та служби якої Вам слід зробити відправку.
  3. Отримайте повернення грошей або новий товар після того, як ми приймемо і перевіримо Вашу посилку.

 

Умови повернення товарів належної якості

Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну!

Що таке товари належної якості?

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

Хочете повернути товар? Що робити?

Для того, щоб погодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати по номеру, які вказані в розділі "контакти": +380670090200. Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за пересилання ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки сплачується покупцем.

Коли повернуть гроші?

Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Бажаєте обміняти товар? Що робити?

Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, який вказаний в розділі "контакти": +380670090200. Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за пересилання ОБМІНУ ТОВАРУ?

У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки сплачується покупцем.

Коли відправляють товар на обмін?

Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.

Що робити якщо ви отримали пошкоджений чи бракований товар?

Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження/брак товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, який вказаний в розділі "контакти": +380670090200 та повідомити про пошкоджений товар. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за повернення / обмін пошкодженого чи бракованого товару?

У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

keyboard_arrow_up